1. Гарантійний ремонт проводиться в термін від (14) днів після надходження запчастин.

2. Вихід пристрою з ладу внаслідок дій користувача або зараження вірусами не є гарантійним випадком.

3 Виконавець надає гарантію відповідно до гарантійного талону, при цьому гарантія виконавця поширюється тільки на ті вузли та комплектуючі, що піддавалися ремонту або заміні виконавцем.

4. Гарантійне обслуговування здійснюються за адресою, зазначеною в акті, і тільки за наявності у замовника акта здачі-приймання робіт, підписаними обома сторонами.

5. Виконавець несе відповідальність тільки за послуги надані відповідно до цього договору.

6. Ремонт і обслуговування обладнання здійснюються відповідно до вимог необхідних документів згідно з чинним законодавством України.

7. Виконавець не несе гарантійних зобов’язань* зобов’язань у випадках відсутності або пошкодження гарантійної пломби Виконавця, внесення будь-яких змін у конфігурацію обладнання, зокрема й програмне забезпечення, у разі монтажних робіт, робіт з адміністрування без присутності представника Виконавця.

8. Вимоги щодо усунення недоліків зазначених послуг, приймається виконавцем тільки письмово і за виконання встановлених виробником правил експлуатації обладнання.

9. Встановлені вузли та витратні матеріали поверненню не підлягають.